דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב רציתי לשאול בקשר למרק סלק אים אני יכולה לאכול 3 פעמים מרק ביום האים זה בסדר כמובן אים תפריט טוב ובריא ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור כפי שעניתי לך לשאלותיך הקודמות זה הכל תלוי בתפריט היומי שלך !!! אין לי דרך לתת לך תשובה חד משמעית לגבי מזונות ספציפים. עליך לגשת לדיאטנית קלינית שתקח ממך אנמנזה מלאה וכך תוכל לתת לך תשובות לכל שאלותיך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי