אוכל .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/06/2009 | 18:51 | מאת: שרה
היום אכלתי לחמניה רגילה עם סומסום ושניצל תירס שטיגנתי עם שמן. ואחר כך אכלתי שניצל תירס עם חביתה וסלט... רציתי לדעת כמה קלוריות צרכתי היום.. ? ועוד שאלה... אני שוקלת 56-57 והגובה שלי הוא 1.72 ואני בת 17 זה בסדר?
לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2009 | 11:18 | מאת: עדי מילר
שלום שרה משקלך נמצא מתחת לטווח התקין וחשוב לי לציין שעובדה זו אינה מפתיעה אותי כיוון שהתזונה שלך מכילה מעט מאוד קלוריות, למעשה הרבה פחות ממה שנערה בגילך צריכה לקבל!!! התפריט שלך הכיל היום כ- 700-800 קק"ל. חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי