השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לדיאטנית. אני בת 13 ו6 חודשים וגובהי הוא 175 ואני שוקלת 68. ברצוני להרזות קצת לקראת הקיץ אך איניני מצליחה ... לפני שנה פניתי לדיאטנית אך זה גם לא עזר לי. ויש לי חשק מאוד למתוקים ולחטיפים מלוחים. האם תוכלי לתת לי כמה עצות כדי להרזות באופן מהיר . תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל ראשית חשוב לי לציין שאיני ממליצה על הרזיה מהירה בכלל ובטח שלא בגיל ההתבגרות המאופיין בתהליכי גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן למרות הנסיון הכושל עם הדיאטנית הקודמת אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי