//
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/06/2009 | 12:39 | מאת: karin
לא היתה לי מכלל ירידה במשקל אלה עליה!
לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2009 | 11:05 | מאת: עדי מילר
שלום קארין אני חוששת שלא הבנתי את שאלתך ולכן אשמח אם תשלחי אותה שוב ואוכל לעזור לך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי