רוצה לרדת במשקל!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/06/2009 | 20:55 | מאת: רולה
שלום לך ... אני סובלת מבעיית אי שליטה על אוכל ואני רוצה להרזות ניסיתי לרדת ולא הצלחתי כי אני אוכלת בכמות גדולה אני שוקלת 70 פשוט איך להתחיל? מה לאכול? אני כל הזמן חושבת על אוכל ואם חשבתי אני ניגשת למיטה או לקריאת ספר אני פשוט אבודה נמאס לי מעודף שומנים !!!:( אנא תגיב לי צריכה עזרה דחוףףףףףףףף ביי
לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2009 | 10:54 | מאת: עדי מילר
שלום רולה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך חשוב לי להדגיש כי פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי