הורדת מותניים,שומן בישבנים ושומן בצדדים...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2009 | 18:29 | מאת: אודי
בס"ד אני אודי בן 17 וחצי,אני שוקל 70 ק"ג ואני בערך בגובה של 65 מטר. הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול לרדת במשקל גם בבטן,אבל במיוחד בצדדים,כלומר הורדת היקפים,הורדת שומן בישבנים,הורדת שומן במותניים,אבל ללא ספורט והתעמלות... האם בכלל ניתן לרדת במשקל גם בצדדים מבלי לעשות ספורט או שחייבים לבצע פעילות גופנית על-מנת לרדת במשקל במיוחד בצדדים ובישבנים... אשמח לקבל תשובה משום שניסיתי כבר הרבה דיאטות ללא ספורט וירדתי טיפה אולי רק 1 ק"ג ובצדדים אני עדיין שמן ולכן גם באזור הבטן אני לא מצליח להוריד את המשקל... תודה מראש, אודי...
לקריאה נוספת והעמקה
03/06/2009 | 20:56 | מאת: עדי מילר
שלום אודי לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. לשאלתך, לא חייבים לבצע פע"ג על מנת לרדת במשקל אך בהחלט רצוי ומומלץ!!! בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי