שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/05/2009 | 12:29 | מאת: דוד
אני מתאמן 4 פעמים בשבוע ואני מתאמן באימון כוח יום כן יום לא ואני מחלק קבוצןת שרירים בכל יום של אימון יום אחד אני מתאמן על חזה יד אחורית ובטן ויום אחר על רגליים גב ויד קדמית ואני מרגיש שזה אימון קצר האם כמות האוכל שאוכלים אחרי אימון זה לפי כמה האמצת?
לקריאה נוספת והעמקה
31/05/2009 | 12:02 | מאת: עדי מילר
שלום דוד מטרת האכילה לאחר האימון הינה לאפשר בנייה חוזרת של השריר שנהרס בזמן הפעילות בצורה הטובה ביותר. בנייה מרבית של השריר לאחר האימון תסייע בפיתוח אחוז השרירים בגוף, הורדת אחוז השומן ושיפור הכושר הגופני בהשפעת האימון. מומלץ לאכול: שילוב של מזונות מקבוצת החלבונים, הדרושים כאבני הבניין לבניית השרירים, עם מזונות מקבוצת הפחמימות, ספק האנרגיה לקיום תהליכי בניית השריר ולמילוי מאגרי האנרגיה בהם, להתאוששות המלאה. ניתן להכליל בארוחה גם ירקות ושומנים ממקור בריא כמובן שככל שהמאמץ מוגבר חשיבות האכילה לאחר האימון עולה, אך לאחר כל אימון ללא קשר לדרגת המאמץ יש חשיבות עליונה לתזונה. ארוחה לדוגמא: כריך + גבינה/ טונה / ביצה או פסטה+ חזה עוף. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי