לרדת מספר קילוגרמים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/05/2009 | 19:58 | מאת: גל
אני רוצה לרדת 3-4 קילוגרמים עד דצמבר. אני במשקל נורמלי. רציתי לדעת האם כדאי לעשות זאת חודשיים לפני, או שכדאי לרדת עכשיו ואז לשמור על כך? אני מפחדת שיהיה לי קשה לשמור על כך עד אז ואצטרך להמשיך להיות בדיאטה כל החצי שנה.
24/05/2009 | 11:45 | מאת: עדי מילר
שלום גל צייני בבקשה נתוני גיל, משקל וגובה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי