ירקות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, לאחרונה התחלתי לשמור קצת על המשקל, אני אוכלת מסודר 3 ארוחות ביום, ובין הארוחות פירות וירקות, צריכת פירות מוגבלת ל3 פירות ביום. מה עם ירקות? האם ניתן לאכול כמה ירקות שרוצים? האם עדיף להגביל צריכת חלק מהירקות (עגבניה/אפונה/שעועית ירוקה/גזר)?
שלום אור אפשר ואף רצוי לצרוך כמה שיותר מנות ירק ביום. הירקות שמומלץ לאכול עם הגבלה הינם : סלק, גזר, כרישה ובצל. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי