המשך
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/05/2009 | 17:37 | מאת: עדי
תודה על תשובתך.. האם רגישות לגלוטון זו מחלת צליאק? או משהו אחר לגמרי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
19/05/2009 | 17:50 | מאת: עדי מילר
שלום עדי צליאק הינה מחלה הנגרמת עקב רגישות לגלוטן. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי