[email protected]
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/05/2009 | 19:06 | מאת: יואל
בס"ד שלום, הייתי רוצה לשאול משהו... הבנתי על-פי מחקרים באינטרנט העוסקים בנושא דיאטת הרזיה ותזונה נכונה שמאכל דיאטטי הוא: עד 40 קלוריות במאה גרם ועד 1 אחוז שומן במאה גרם הייתי רוצה לקבל כמה שמות של מאכלים בשריים, דיברי חלב ועוד סוגים מאבות המזון (חוץ מירקות ופירות שאני יודע שרובם בעלי כמות של קלוריות נמוכה יחסית)... בתודה, יואל!
לקריאה נוספת והעמקה
19/05/2009 | 17:17 | מאת: עדי מילר
שלום יואל מוצר דיאט – הינו מוצר המכיל עד 40 קלוריות למאה גרם מזון, ועד 20 קלוריות ל-100 מ"ל משקה. לעומת זאת מוצר לייט - הינו מוצר המכיל שני שליש מהתכולה שיש במוצר מקביל שאינו לייט. לגבי מזונות דיאט או לייט עליך פשוט לקרוא את תויות המזון, כיום על היצרנים חובת דיווח. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי