שתיית מים בדיאטת הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום רב, אני רוצה לדעת אם אני שותה רק מים (ולא משקאות קלים או אחרים למיניהם בגלל שהם בעלי כמות של שומנים וקלוריות) בדיאטת הרזיה,שורף שומנים וקלוריות (אני יודע שזה לא כל-כך הגיוני אבל ראיתי את זה באחד האתרים על דיאטה ולכן אני רוצה לדעת האם זה באמת נכון). אשמח לקבל תשובה... בתודה, דוד
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דוד תהליך חילוף החומרים מתבצע בנוכחות מים, וכידוע חילוף חומרים תקין הכרחי בכל תהליך הרזיה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי