דיאטות כאסח והאפקט של אחר כך :S‬
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 27 ומלאה ובערך כל החיים שלי אני בדיאטות, מעין סיפוא חיים מרזים משמינים וכן הלאה.. בכל מקרה בשנה האחרונה אני כל הזמן עשיתי את כל דיאטות הכאסח שיש- לחם וכל השטויות האלו .. כמובן שלא רזיתי באף אחד מהמקרים ואפילו ההיפך .. עכשיו התחלתי ללכת לדיאטנית ולאכול באופן מסודר עפ"י תפריט שהיא נתנה לי, כמובן אני עושה פעילות אירובית כ-5 ימים בשבוע לפחות. ובכל זאת אחרי השבוע הראשון של הדיאטה, שיש לציין הקפדתי מעל ומעבר, רזיתי רק 400 גרם!!! האם יש אפשרות שהירידה הייתה כה קטנה בגלל העבר שלי עם הדיאטות כאסח? ואם כן כמה זמן אני עתידה לספוג את האפקט שלהן ? מתי אתחיל להרזות באופן נורמאלי וביחס ישיר לדיאטה? האם יש אפשרות שזה שלקחתי גלולות בתקופה האחרונה (הפסקתי בדיוק עכשיו) השפיעו גם כן? אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי, כי אני קצת שבורה מהתוצאה אחרי שבוע של קריעת ישבן... וממש לא רוצה להשבר...
שלום יערית ראשית אני שמחה לשמוע ש"נגמלת" מכל אותם דיאטות הכאסח למינהן ובחרת הפעם ללכת לדיאטנית... את בהחלט צודקת קיים קשר ישיר בין ההיסטוריה של דיאטות דלות בקלוריות לקצב הירידה שלך כעת, הבשורה המשמחת היא שלאור גילך הצעיר במידה ותמשיכי בתזונה מאוזנת בשילוב פע"ג הירידה תגיעה !!! לעיתים גלולות במינון הורמונלי גבוה גם עשויות להשפיע בחלק מהמקרים על תהליך ההרזיה, אך נכון להיום רוב הגלולות הן במינון הורמונלי נמוך ולכן הסיכוי הוא באמת קלוש. זכרי הקרב אף פעם לא אבוד מראש!!! בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי