משקל תקין?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/07/2007 | 18:27 | מאת: דן
אני בן 17 אני שוקל 90 וגובהי 178 ככה.. מהו ההמשקל התקין שאני אמור להגיע אליו? תודה!!
27/07/2007 | 09:15 | מאת: לינויוש
יש איפה שהוא מחשבון משקל מול גובה אז בדקתי ואני לא רוצה לבאס אותך אבל זה מה שיצא : משקל הגוף שלך בקילוגרמים: 90 הגובה שלך בסנטימטרים: 178 המשמעות: הגוף שלך שמן כדאי לך לעשות משהו בנידון. משקל יפה ביחס לגובה שלך הוא: 68 הפער בין המשקל שלך לבין המשקל האידיאלי בקירוב: 22 קילו.
27/07/2007 | 18:41 | מאת: מוניקה קרן
שלום דן, אתה נמצא בעודף משקל. משקל מתחת ל-79 ק"ג שם אותך במשקל תקין לגובה. בברכה מוניקה קרן