רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/05/2009 | 20:08 | מאת: עדי
אני לוקחת כבר כחודשים וחצי וירדתי מאד יפה התגברתי על כל תופעות הלואי משלבת ספורט ,משתדלת לאכול עד 1200 קלוריות ביום. לפעמים פחות ואני יודעת שזה לא בסדר. שאלתי היא האם צריך לעשות בדיקות דם כלשהם לאחר נטילת הכדורים? האם הכדור יכול לפגוע בכבד?או בכל אבר אחר. לפני שנטלתי את הכדורים הבנתי מהמדור שחוץ מתופעות לואי אין סיכון לקחת את הכדורים. ברצוני לאמת זאת. אודה על תשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2009 | 22:11 | מאת: אורטל
היי עדי זאת אורטל נעים מאוד ראיתי מה כתבת ורציתי להגיד לך אני גם לוקחת את הכדורים חודשיים ולקחתי אותם גם בעבר אין לך מה לידאוג הכדורים לא פוגעים בכבד ויש לי חברות שלקחו אותו כמעט שנה אל תידאגי הוא כדור ניפלא תאמיני לי מאז שאני לוקחת אותו הוא עזר לי להוריד בחודשים 13 קילו שזה יפה אז שהיה לך בהצלחה
02/05/2009 | 21:49 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: ברכות על הירידה במשקל! אין צורך לבצע בדיקות מעבדה למעקב אחר נטילת רדוקטיל. נדרש מעקב לחץ דם ודופק בביקורת רופא משפחה בברכה ד"ר מצקין