אאווףף עזרהה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 עוד מעט אני שוקלת 46 והגובה שלי בערך 1.57-8 עשיתי דיאטה לפני שנה + וירדתי 15 קילו ואז הלכתי לדיאטנית כי הייתי בתת משקל שקלתי 42 והיא הביאה לי תפריט השמנה ועליתי ממנו 3 קילו.ועכשיו עליתי עוד קילו.. בזמן האחרון אני כל הזמן עולה 200 גרם,500 גרם,800 גרם..שמצטברים להם להמון ק"ג..אני מתה מפחדד אני משמינה בטירוףף.. וזה רק מדרבן אותי לאכול יותר בכוונהה לא יודעת למהה,,אולי לעשות בכוונה לעצמיי,,או אני לא יודעת למהה כל הגוף שלירזה חוץ מהבטן היא כ"כ שמנה והיא לא ירדה מהדיאטה שעשיתי וזה כ"כ מוזר כי בד"כ שמרזים הבטן גם יורדת אבל שלי כלום .נאדה.רק יותר בולטת לי עכשיו.. מה עושיםם??ד.א. אני עושה הליכה בימי שישי שבת מהירה שעה++ ואני בשיעורי חיטוב ואירובי פעמיים בשבוע חצי שעה-ארבעים דקות. אני עולה רק במדרגות ולא אוכלת ממתקים למעט מסטיקיםללא סוכר(טוחנת בכמויות..) אני אוכלת מלא היום אכלתי 3000+ קלוריות.. רק שתבינו כמה אני התשגעתיי. אני מתחילה לאכול אפילו כשאני לא רעבה רק אני רואה אוכל ובא לי,ואז בא לי עוד משו ועוד ועוד ועוד וכבר הבטן שלי נהייתה כמו כדורר ענקי ומגעעייל. יש לי בגרויות ואני אפילו לא מצליחה ללמוד אליהם כי כל היום אני חושבת על הבטן המעצבננת הזאאת ובא לי למותת ממנהה כבר.!!! זה מה שאכלתי ההיום...רק שתבינו כמהה.. בבוקר-אכלתי 5 פרוסות ענקיות של חלה עם שומשום עם קופסא של קוטג' 1&+מלא מסטיקים ללא סוכר. ביניים-פומלית אדומה ענקית-אכלתי לבד+ פומלית צהובה-גם אכלתי לבד,ועוד פלח של מלון. צהריים-אכלתי 2 כוסות אורז אדום,עם כוס עדשים,שניצל עם שמן במנגל ביתי,מלא ירקות,ולקינוח צלחת ענקית של תותים ובננות. מקודם אכלתי "להנאתי" עוד 2 פרוסות חלהה בלי כלום.. ובערב אני לא רוצה לדעת מה מחכה לי..ועוד בערב כל הרעב מגיעע..אז מה היה עד עכשיו? שתבינו אאיך התדרדררתיי מההרגלי אכילה שהיו ליפעעם.. שהיייתי אוכלת בריא ומסודר ולא מנשנשת בכלל.. מהה קרה ליי?? הדיאטניית לא עוזרת לי בכלל..וההורים אומרים לי לאכול איך שבא לי..ומה שבא לי..כי מותר ליי..אבל הם לא מבינים שלא מותר לי כי אני כל הזמן עולה במשקל. אני מיואשת מעצמי וכל הזמן פונה לאוכל... פליז תביאו לי תפריט שיעזור לי לשמור על המשקל ולא לעלות עוד..ואיך לחטב את הבטן..אני מיואשת מכפיפות בטן אני עושה בערך שנתיים וכלום לא עוזרר..אוףף...מבאס://
נ.ב אני בטוח שמה שאת אוכלת זה לא מה שהומלץ לך על ידי הדיאטנית אז ברור למה "היא לא עוזרת"
שלום קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, לערכתי מדובר בבעיה הקשורה לדימוי גוף ובעיות אכילה שאינה יכולה להיפטר באמצעות תפריט שאשלח לך דרך פורום זה. את מתארת טורדנות בלתי פוסקת שמתבטאת בחשיבה מוגברת על משקל ואוכל עד כדי קושי להתרכז בבגרויות, ולכן אני ממליצה לך להשתמש בקו הסיוע שעמותת שחף לטיפול בהפרעות אכילה מפעיל (ימים א-ה, שעות 8-23) 08-9357035, אני מזמינה אותך להתקשר (השיחה יכולה להיות אנונימית, לבחירתך) לשתף ולהתייעץ לגבי טיפול מתאים. מנסיוני הבעיה לא תפטר מעצמה ולכן קיימת חשיבות לטפל בה באמצעות דיאטנית המתמחה בהפרעות אכילה ואולי אף טיפול פסיכולוגי. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי