שאלה אחרונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/05/2009 | 12:47 | מאת: אורטל
רציתי להגיד לך שאני מודה לך אל התשובה את נהדרת ורציתי לישאול שאלה קטנה רציתי לדעת אים אחרי שאני מורידה את הגילוגרמים האחרונים אים אני יכולה יום אחד בשבוע שזה יום שישי לאכול אני אוהבת את האוכל של שישי ומיום ראשון עד חמישי לאכול תזונה נכונה פשוט אני אמא ל4 ואני ממש אוהבת לאכול כי האוכל ביום שישי הוא פשוט טעים מאוד וכמובן החלה של שבת תודה רבה אשמח לקבל תשובה?
לקריאה נוספת והעמקה
05/05/2009 | 10:06 | מאת: עדי מילר
שלום אורטל תודה על המחמאות :-) בתהליך שמירה על המשקל כמות הקלוריות שאנו צורכים מהמזון צריכה להיות שווה לכמות שאנו מוצאים, ומכאן שבהשוואה לתהליך ההרזיה אלינו לאכול קצת יותר כדי לשמור על המשקל. בקשר לאכילת מאכלים טעימים כחלק מתפריט שמירה על המשקל עלי לציין שאני ממליצה לא להימנע מאכילת מזונות "טעימים" גם כחלק מתהליך הרזיה ובטח ובטח כחלק מתפריט שמירה על המשקל. מותר לאכול הכל רק בכמות נכונה ומתאימה לצרכי הגוף !!! אכילת מזונות "טעימים" בעצם עוזרת לנו לשמור על ההישגים שלנו לאורך זמן. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי