עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/04/2009 | 00:36 | מאת: דור
אני ניסיתי להרזות בכל דרך שיש לא מצליח אני בן 17 וחצי ורציתי לדעת עם דיאט פור לייף של סופר פאם זה יעיל זה עוזר אניי ממש מבקש שתעזרו לי !!!!....
לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2009 | 12:18 | מאת: עדי מילר
שלום דור לאור גילך חשוב לי להדגיש שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת או כזו הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה ומאוזנת במקום להשתמש בעזרים מלאכותיים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי