איך משיגים תוצאות מהירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/04/2009 | 10:29 | מאת: שרית
שלום יש לי אירוע בעוד חודש ואני חייבת להסיר ממשקלי 10 קג לפחות.. גובהי 1.64 ומשקלי 70 קג .אני אוכלת מאוזן נוטלת רדוקטיל שהוא מאוד עוזר ,לצערי אינני יכולה לבצע פעילות ספורטיבית בשל דלקת פרקים שגרונית מטופלת במטרוסקסט, פלקווניל. אני שותה 3 ליטר מים ביום אוכלת ירקות המון ,מכל אבות המזון אך מעט. האם יש איזה שהוא דרך שתפאשר לי לרדת במשקל במהירות ולהגיע לתוצאה הרצויה..? תודה על תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2009 | 12:12 | מאת: עדי מילר
שלום שרית לצערי אין לי איך לעזור לך כיוון שאיני מאמינה בדיאטת בזק שתחומות בזמן כפי שאת מבקשת. הירידה השבועית הרצויה נע בין 0.5 ל-1 ק"ג בשבוע בלבד בטח לאור נתוני המשקל והגובה שלך. מנסיוני כל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, לעליה עם ריבית. הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל.  דיאטה מהירה היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות. התופעות הגופניות עלולות להופיע חודשים לאחר הדיאטה. חשוב לזכור שלגוף קצב ירידה משלו, והתפיסה כי לא ניתן לרדת מעל לקילוגרם אחד בשבוע אינה קלישאה. דיאטה מהירה היא לרב פנטזיה עם מחירים כבדים. אני ממליצה לך להמשיך ליטול את הרדוקטיל ולהקפיד בנוסף לכך על דיאטה מאוזנת. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה : www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי