משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 22 1.60 במשקל של כ- 61 ק"ג. מה המשקל האידאלי בעבורי?
שלום אריאל לא קיים משקל אבסולטי אידיאלי אלא טווח משקלי תקין ביחס לגובה. הטווח המשקלי הרצוי לגובה 1.6 מטר נע בין 52 ק"ג עד ל- 64 ק"ג ומכאן שמשקלך נמצא בטווח התקין. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי