איך לעשות דיאטה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
המשקל שלי 10 שנים האחרונות או55 לאחרונה שמנתי 62 קג ברצוני לרזות ולא הולך מה עושים
שלום גלית, צריך לברר מה גרם לעליה במשקל ובהתאם לזה לקבוע תכנית טיפול. אני ממליצה לך לפנות לקבוע פגישה עם דיאטנית שתעבוד איתך על תפריט ושינויים מתאימים באורח החיים. בברכה מוניקה קרן