המשך סובין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, כתבת לי שבכף סובין יש כ-30 קל'. קניתי חבילת סובין שך 200 גר' וספרתי 70 כפות- מה שאומר שב100 גר' יש 35 כפות. בתווית רשום שבכל 100 גר' סובין יש 157 קל' אז חילקתי 157 ב-35 ויצא לי שבכל כף סובין יש 4.5 קל'- אייך זה מסתדר עם זה שאמרת שבכף יש 30 קל'? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ראשית סליחה על העיכוב במתן התשובה. לפי הנתונים הקיימים במאגר המידע איתו אני משתמשת כך רשום, יכול להיות שקיימת סטיה קלה בכמות הקלוריות שהחברה מפרסמת (בהחלט יכול להיות) או בספירה שלך, אך חשוב לי לציין שלערך הקלורי אין משמעות יתרה בסוג מזון זה, כיוון שסובין (מכל סוג) מכיל כמות גדולה של סיבים תזונתיים שכלל לא מתעכלים במערכת העיכול ולכן התרומה הקלורית שלהם זניחה יחסית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי