נמאס מתפריטים ועוד..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 35 לאחר 3 לידות, גובה 1.70 משקל 72. המשקל שהיה לי לפני הלידות הוא 57 קילו, לפני כ-10 שנים. מאז חלו שינויים ואני לא יכולה לאכול מה שבא לי כמו לפני. החולשה שלי זה מתוקים ומאפים. הייתי כבר בקבוצות תמיכה ודיאטניות של קופ"ח והאמת שכולם נתנו לי פחות או יותר אותו תפריט, כלומר אין חדש תחת השמש. מה ניתן להציע לאחת כמוני שכבר ידעה דיאטות בעבר ונמאס לי כבר מתפריטים של 2 פרוסות לחם קל +2 כפות גבינה וסלט. מה ששובר אותי בעצם זה שבעבודה מפנקים אותנו בקרואסונים, קפה הפוך ממכונה וכל מיני דברים טעימים (אני כבר לא מדברת על חדר אוכל שיש שם מגוון כמו בבית מלון). לא מצליחה לשלב תפריט דיאטה עם העבודה. הפיתויים שם גדולים.
שלום לילך קראתי בעיון את דבריך ואני בהחלט ערה לבעיתך, מאיך שאני רואה את הדברים הבעיה היא לא רק בתפריט אלא בחולשותך למול האוכל. פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, שעמום, בגלל שהוא כל כך זמין לנו (כמו במקרה שלך), מתוסכלים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי