אכילה כפייתית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/04/2009 | 17:01 | מאת: לירון
אני יודעת שהמקרים העולים פה יותר חמורים בהרבה מהבעיה שאני רוצה להעלות אבל חשוב לי לקבל עזרה בנושא הזה. אני פונה בשם אמי בקשר לאח שלי, הוא בן 24 ויש לו קטע של זללנות ואפילו אכילה כפייתית. הוא לא מפסיק לאכול עד שהוא רואה את הסוף של הקופסה. מצד שני הוא מאד קמצן במה שקשור לקניות לבית שלו של המזון. כולם מרגישים שזה מוגזם ואמא שלי מעירה לו על כך כי אין אף אחד במשפחה שמתנהג ככה, היא אפילו לפעמים מחביאה אוכל לפני שהוא מגיעה הביתה לסוף שבוע. אולי זה נשמע כאילו אני מגזימה אבל אני לא הוא מתנהג בגסות רוח וגורם לאנשים שמזמינים אותו להרגיש לא בנוח בגלל האכילה שלו ואפילו אחותי הגדולה לא מעוניינת לארח אותו כל כך. חשוב לציין שיש לו גוף יפה הוא לא שמן בכלל ועושה ספורט וכולם אוהבים אותו מאד. אתם חושבים שיש לו איזה בעיה? ובכל מקרה איך אמא שלי יכולה לטפל בעניין הזה?, כי כבר לא נעים לה להעיר לו.
לקריאה נוספת והעמקה
26/04/2009 | 11:26 | מאת: עדי מילר
שלום לירון קראתי בעיון את דבריך וקיימת חשיבות להפריד בין הבעיה שלו למול האוכל לבין הבעיה שיש לכם מולו. בקשר לבעיה שלו יש לבדוק האם התקפי הזלילה שהינך מתארת מפריעים גם לו וכמובן להציע לו עזרה. בקשר לבעיתכם יש מקום לקבל עזרה בשימת גבולות מבלי לפגוע בו או לגרום להפרעה להחמיר. עמותת שחף לטיפול בהפרעות אכילה בקהילה מפעילה קו מצוקה (08-9357035)כל יום מהשעה 8:00 עד השעה 23:00 אתם או הוא מוזמנים להתקשר ולקבל מענה ראשוני בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
26/04/2009 | 11:25 | מאת: עדי מילר