צריכה עזרה בבקשה,
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19.5 שוקלת 52.700 מטר 1.65 אני עושה כרגע דיאטה ; משתדלת לאכול 3 ארוחות עיקריות לרוב יוצא לי לאכול 2 ארוחות ועוד 3 ארוחות ביינים. אני כמעט שלא מכניסה פחממות. תחליף ללחם הוא פרחיות עד כ 30 קלוריות. חשוב לציין שעשיתי דיאטה לפי שיטת הנקודות בבית, - ובאמת עזר הדיאטה. אני עושה כל יום הליכה במשך כשעה. שאלתי היא אם תוכלי לבנות לי תפריט לדוגמא לארוחות.
שלום יסמין ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא בגבול התחתון של הטווח התקין כל ירידה נוספת במשקל תוביל אותך לתת משקל (מאוד לא רצוי !!!)ולכן אני מאוד ממליצה לך לעבור לתפריט שמירה. במידה ואת מעוניית בתפריט שיעזור לך לשמור על המשקל (בהחלט לא לרדת) את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג שמירה על המשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
לצערי, אני עדין מרגישה "שמנמונת" ורוצה לרדת עוד 2 קילורם. רציתי לדעת למה בימים המשקל עולה ויורד לדוגמא ביום א' שקלתי 52.700 וביום ב' שקדל 53.000 מדוע זה קורה? בגלל צריכת של אוכל/ נוזלים? ומתי מומלץ לאכול ארוחת ערב ? שוב, תודה רבה אם לא ציינת!