שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/04/2009 | 00:40 | מאת: קורל
שלום אני בת 15 משקלי 53 גובהי 1.60 רציתי לדעת האם באמצעות אכילת חזה עוף + סלט בצהריים, ואכילת סלט כל היום, כולל שתיית מים מרובה יכול להוביל אותי למשקל 43-45 ואם כן? תוך כמה זמן? לא מעניין אותי נזקים, או שריר העיקר שיהיה לי במשקל רשום 45 וללא שום קשר לשאלה אם יש דרך "בריאה" להגיע ל45 תוך זמן לא ארוך מהו הפתרון אשמח לתשובה כנה תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
22/04/2009 | 10:16 | מאת: עדי מילר
שלום קורל צר לי לשמוע שאינך מכבדת את גופך ולא אכפת לך לגרום לו נזקים לטווח הארוך וכל זאת במטרה לרדת במשקל, בעיקר לאור העובדה שאין בכך צורך כיוון שמשקלך נמצא בטווח התקין. למרות שציינת "שלא מעניין אותך נזקים" חושב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, להוביל להפסקת הווסת, דלדול שיער, פגיעה בריכוז ועוד..ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי