כדורי הרזיה טבעיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/04/2009 | 18:42 | מאת: דנה
שלום רציתי לדעת אם ישנן כדורי הרזייה שאפשר לקנות ללא מרשם רופא והאם עדיף לקחת כדורי הרזייה טבעיים אם כן איזה יש? אני רוצה לרדת בסביבות ה-6 ק"ג..
לקריאה נוספת והעמקה
19/04/2009 | 15:27 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: כדורי ההרזייה מצריכים מרשם רופא. מכיוון שמרפאתינו הינה מרפאה רפואית כאשר ישנה המלצה למתן טיפול תרופתי אנו ממליצים על תרופות מרשם באישור משרד הבריאות ובפיקוח רפואי מלא. בברכה ד"ר מצקין