הוספת סיבים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/04/2009 | 12:39 | מאת: רחל
שלום! אני נמצאת בתהליך של דיאטה, איני אוהבת את הלחם קל של המאפיות לכן אני אופה בבית לחמניות מקמח מלא, מקפיאה ומוציאה אחת לארוחת הבוקר ואחת לארוחת ערב, כל אחת במשקל 50-60 גרם (יוצא לחמניות קטנות) שאלתי: האם אני יכולה להוסיף לקמח בתנאים ביתיים כל מיני סיבים ונבטים שאין להם ערך קלורי ע"מ להפחית את הקלוריות שבכל לחמניה. למשל : נבט חיטה, סובין חיטה, שיבולת שועל או קמחים אחרים.תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
19/04/2009 | 12:29 | מאת: עדי מילר
שלום רחל את בהחלט יכולה ואף כדאי ורצוי להוסיף סיבים ללחמניות שהינך נוהגת לאפות. לסיביים תזונתים שלל יתרונות בריאותים בינהם האטת בקצב הספיגה של המזון לדם לאחר הארוחה, תחושת שובע וכו' שבהחלט עוזרים לאנשים הנמצאים בתהליך של דיאטה. יחד עם זאת עליך לשים לב שסיבים תזונתיים בעלי ערך קלורי (נמוך יחסית) אך הדעה הרווחת שהם אינם בעלי ערך קלורי שגויה (לדוגמא בכף סובין חיטה יש כ-10 קק"ל). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי