דיאטת Portfolio
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! האם תוכלו בבקשה לפרט על דיאטת פורטפוליו? מה היא כוללת, מה אסור, מה הכמויות, מספר ארוחות וכו'? תודה רבה. מרינה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרינה תזונת הפורטפוליו מיועדת להפחתת רמות הכולסטרול בדם. בנוסף להדגשת הפחתה בצריכת שומנים רוווים וכולסטרול, תזונת הפורטפוליו מדגישה את חשיבות ההגברה בצריכת מרכיבים תזונתיים פעילים שמקורם מן הצומח כגון: סיבים מסיסים (שיבולת שועל, שעורה, ירקות, פירות וכו'), אגוזים, חלבונים צמחיים (חלבון סויה וקטניות) ופיטוסטרולים (מקורם בדגנים, פירות, ירקות ובעיקר בשמנים צמחיים). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי