אני צריך דיאטה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/04/2009 | 16:47 | מאת: חסוי
אני בן 13 וחצי גובה: 1.56 משקל: 42 האם מישקלי תקין? אני צריך דיאטה או משהו? (אני מתאמן 3-4 פעמים בשבוע בכדורגל ובחופש אני לא אוכל הרבה.. בערך 900 קלוריות ביום... ויש לי קצת צמיגים ואני לא מבין למה.. אני רוצה להוריד אותם) תודה מראש..
לקריאה נוספת והעמקה
16/04/2009 | 10:37 | מאת: עדי מילר
שלום אתה בהחלט לא צריך דיאטה ומעבר לכך הצריכה הקלורית שלך מאוד מאוד נמוכה !!! הינך נמצא בעיצומו של גיל ההתבגרות ולכן חשוב שתדע שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי