שאלה בנוגע להפרעות אכילה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16, לאחרונה נכנסתי לכל מיני בלוגים -למען- הפרעות אכילה מתוך סקרנות. יש מין מושג כזה "פרו אנה-מיה" (אנה-אנורקסיה מיה-בולימיה) העניין הוא שבנות בגילי ואפילו בנות 14 מפתחות הפרעות אכילה משטויות, באמת שטויות... חוברות ומגזינים, כל מה שמשפיע כל הנוער. שאלתי היא, האם אפשר להציע להם עזרה דרך הבלוגים האלה (אני לא מציעה לסגור אותם משום שזה לא מה שיעצור אותם, ולמען האמת לא נראה לי שזה גורם לבנות אחרות להכנס לזה כי זה נשמע טיפשי) יש שם ילדה מטר 68 ששואפת להגיע למשקל 40 שבהחלט לא תקין לגובה שלה, והיא תמשיך משם למטה לדעתי!!! פשוט לא נראה לי הגיוני שיש "מחתרת" של בנות שנגררות למוות ואף אחד לא פונה אליהן או מנסה לאתר את ההורים שלהם.. כמובן שאי אפשר לעזור לכולם, אבל אולי לנסות לבקש מישראבלוג שיכתוב משהו על הפרעות אכילה או משהו... אפשר להבין למה אני כותבת כאן לא? זה פשוט חבל.. הנה קישור לבלוג- http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=533551 תודה
שלום ענת קראתי בעיון את דבריך ואני בהחלט ערה לדאגתך ואף מבינה אותה, אך לשמחתי קיימים גם בלוגים אנטי הפרעות אכילה שמטרתם לעזור לבנות אלו, לגרום להם להתנגד לקולות של הפרעת האכילה וכמובן לעודד אותם להקשיב לקולות הבריאים. לירן רוגב, פסיכולג המתמחה בהפרעות אכילה שעובד עימי בעמותת שחף מפעיל בלוג הנקרא "לנצח את הפרעת האכילה" בישרא-בלוג בו הוא כותב מאמרים אנטי הפרעת אכילה ובנוסף מנהל פורום בבלוג, את כמובן מוזמנת להכנס ולקרוא... בנוסף לכך עמותת שחף מפעילה קו מצוקה לסיוע בנושא הפרעות אכילה במס' 08-9357035 בכל יום בשעות 8:00 עד 23:00. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי