רואה שומן בגוף במשקל לא
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני גובה מטר 76 שוקל 75 יש לי כרס לא קטנה בכלל והציצי יחסית גדול לגבר ראיתי כל מיני כדורים להרזיה שמאיץ שרפת שומנים בגוף רציתי לשאול מה את ממליצה לי איזה כדורים להרזיה ששורפים שומנים... התחלתי לפני שבועיים ספורט מסיבי הכולל ריצה והליכה 2 שע' ביום כפיפות בטן משקולות לחזה אני מרגיש הקלה אך לא משמעותית לא לפי העין איזה כדורים את ממליצה לקחת ששורף שומנים בגוף??
שלום ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא בטווח התקין ולכן אינך עומד בקרטריונים של טיפול תרופתי לשם ירידה במשקל. אני ממליצה לך להמשיך ביוזמה המבורכת שלך בנוגע לפעילות גופנית, כדאי לך להתייעץ עם מדריך חדר כושר לגבי עבודה ממוקדת במקומות שאינך מרגיש נוח איתם וכמובן לשלב תזונה מאוזנת. אל תתייאש עברו רק שבועיים אני בטוחה שבמידה ותמשיך להקפיד בצורה עקבית על הפעילות גופנית לא רק תחוש הקלה כמו עכשו אלא גם תראה שינוי משמעותי בעין. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי