רזה מידי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/04/2009 | 14:29 | מאת: נעמי
אני בת 22 ושוקלת 44.קילו כל הבדיקות שלי מצויינות . אני אוכלת די הרבה. ונשארת רזה. אני מאוד רוצה להשמין.
לקריאה נוספת והעמקה
12/04/2009 | 12:25 | מאת: עדי מילר
שלום נעמי למרות שלא ציינת גובה אני מבינה רק מלהסתכל על המשקל שאכן מדובר במשקל נמוך. אני שמחה לשמוע שהבדיקות יצאו תקינות ושלא קיימת בעיה פיזיולוגית אך לצערי אין באפשרותי דרך פורום זה לעזור לך,כיוון שנדרשים פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של משקלים, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. במידת הצורך ניתן להשתמש בפורמולות העשרה כמו אינשור, אך שוב יש להתייעץ עם דיאטנית קלינית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי