הוצאת/הקטנת/הפחתת סוכר ממאכלים שונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/04/2009 | 09:34 | מאת: איתמר
בס"ד שלום ובוקר טוב... רציתי לדעת האם ניתן להקטין או להוריד או להפחית את כמות הסוכר ממאכלים שונים... האם אפשר לעשות זאת בעזרת מים או באמצעות הוספת חומרים שונים?? כמו לדוגמא להוריד או להקטין או להפחית את כמות הסוכר בשוגי ואז לאכול אותו רגיל עם חלב... האם זה יוריד את כמות הסוכר וגם את כמות הפחמימות בכלל?? אשמח לקבל תשובה... בתודה, איתמר מזמר רע..
לקריאה נוספת והעמקה
03/04/2009 | 10:29 | מאת: עדי מילר
שלום איתמר לצערי לא ניתן להוריד את כמות הפחמימות / סוכרים במזונות הקיימים אך בהחלט ניתן למתן את עלית הסוכר (גלוקוז) בדם ע"י שילוב של מזונות פחממתים עם חלבונים או שומנים. לדוגמא שילוב של פרי עם יוגורט או שקדים ממתן את עלית הסוכר בדם ויוצר עקב כך שובע לטווח ארוך יותר לעומת אכילת פרי לבדו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי