תוסף תזונה בטבלית לעומת מזונות מעושרים תזונתית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/04/2009 | 02:50 | מאת: שרון
עקב אי צריכת סידן מתזונה שיגרתית אני צורך תוסף תזונה של סידן בטבליות (3 פעמים ביום ) ורציתי לדעת האם יש עדיפות הן מבחינת איכויות החומר או מבחינה אחרת כלשהיא-למזונות המעושרים בסידן כגון חלב תנובה על פני צריכת סידן הישר מהטבליות . לכאורה שני המקורות הנ"ל הם מלאכותיים וגם התוספת סידן בחלב מקורה כמו מייצור הסידן של הטבלית ועל כן חשוב לי לדעת מה באמת המסקנות וההשלכות בנושא זה . בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
03/04/2009 | 09:27 | מאת: עדי מילר
שלום שרון האם מומלץ או בכלל יש צורך לתוספת של ויטמינים ומינרלים אין תשובה חד משמעית. מצד אחד, נטילת ויטמינים ומינרלים ללא צורך ובכמות מוגזמת בהחלט עלולה להזיק (לעומת זאת ויטמינים ומינרלים במזון לא מזיקים , אפילו אם אוכלים הרבה מהם) ומצד שני, לעיתים יש צורך בתוספת של ויטמינים ומינרלים כהשלמה למזון. לכן, לפני נטילת ויטמינים ומינרלים יש להתייעץ באופן פרטני עם דיאטנית קלינית. חשוב לי להדגיש שסידן לא מצוי רק במוצרי חלב אלא גם בסרדינים, תאנים יבשות, שקדים, אגוזים וכו' בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי