אכילת בשר וסוגיו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום רב, קוראים לי יניב... אני בן 17,אני שוקל 65 ק"ג והגובה שלי הוא מטר 69 בערך... רציתי לדעת איזה סוג של בשר הכי בריא והכי דיאטטי לאכול במהלך דיאטת הרזיה נכונה ומגוונת?? האם שני כנפיים ביום זה משמין?? או שני שניצלים?? או בשר בקר?? אשמח לקבל תשובה... בתודה ולילה טוב, יניב...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב במהלך דיאטת הרזיה נכונה ומגוונת מומלץ לצרוך לפחות שלוש פעמים בשבוע מנת בשר חלבונית. עדיף לצרוך בשר רזה לסוגיו כמו בקר רזה, הודו ועוף ללא עור. יש לקחת בחשבון שכנפיי עוף הם יחסית חלק עשיר בשומן וששניצלים מטוגנים ולכן כמות השומן והקלורית גדלה. בברכה עדי מילר, דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי