ארוחת ערב או לילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/03/2009 | 16:03 | מאת: איציק
בס"ד צהריים טובים, רציתי לשאול עד איזו שעה אני יכול לאכול אם אני הולך לישון בחצות... אני בן 17 וחצי ואני שוקל 65 ק"ג.. הגובה שלי הוא בין מטר 60 למטר 70..! (אם הנתונים האלה עוזרים)... אבל אני מדגיש שאני הולך לישון בחצות ואני רוצה לדעת האם ניתן לאכול בלילה ואם כן אז מתי וגם מה הכי מומלץ במהלך דיאטת הרזיה בתודה רבה, איציק..
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2009 | 11:36 | מאת: עדי מילר
שלום איציק לכל אדם יש שעות קרטיות בהן הוא הכי רעב, יש כאלו הרעבים בשעות הבוקר וכאלה המתים מרעב בשעות הלילה, לכן, כשעושים דיאטה יש לקחת זאת בחשבון ולחלק את האוכל כך שבשעות הקרטיות יתרכז החלק העיקרי של האוכל, ובשעות הפחות משמעותיות כמובן שפחות. אך עדיין לעיכול תקין מומלץ לאכול את ארוחת הערב כשלוש שעות לפני השינה, יש לציין שבהחלט ניתן להוסיף ארוחת לילה קלה (לדוגמא יוגורט ופרי) אפילו עד חצי שעה לפני השינה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי