רעב בערב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הרעב שלי הוא בעיקרבשות הערב, אם יש טיפ להגיע את הרבע, ראיתי בתכנית של אופרה את ד"ר אוזשממליץ על אכילת לחם עם שמן זית כדי להשביע, זה לא עזר לי. נא עזרתכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שקדיה כדאי להרגיע את הרעב שמופיע בשעות ההערב מומלץ לאכול ארוחות קטנות במשך היום שמכילות פחמימות מורכבות כמו לחם מקמח מלא, דגני בוקר, אורז מלא, פסטה וכד'. כך תישמר רמה יציבה של סרוטונין בדם ויפחת החשק וזלילת המתוקים בשעות הערב. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי