עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/03/2009 | 18:05 | מאת: מאייייי
בוקר -2 כוסות אורז מתובלן+כף שמן ,כוס עדשים,וספגטי. ביניים-3 כוסות פלסטיק של אבטיח,ו3 קלמנטינות. צהריים-שניצל עם שמן בגריל,פרגית בגריל,ופסטרמה דלת שומן עם 4 פרוסות לחם קל מלא,וגמבה אדומה ירוקה צהובה כרוב מלפפון עגבניה וחסות. ביניים 3 מעדנים שוקו וניל דיאט -64 קל' לאחד. ומסטיקים ללא סוכר. ערב-7 כפות אורז עם מרק צח ופרגית,עם פרוסת חלה.. עד כמה זה נורא? אני עדיין רעבה..נראה לי. ואני ממש פוחדת להשמין עוד.. ד.א. עליתי ביומיים עוד 400 גרם,ורואים את זה ממש על הגוף שלי. אני צריכה עזרה,לא בא לי להשמין עוד ולהרוס את כל מה שבניתי.יש לי מוטיבציה אני רק צריכה עזרה ולימוד מכם.ככה אני אוכלת כל יום שישי וזה עוד במקרה הטוב,למרות שנראה לי שיש פה 4000 קל' בערך. כמה קלוריות יש בו? ומה היית משנה לי בתפריט ובכלל? תודה מראש-מאי.
לקריאה נוספת והעמקה
29/03/2009 | 13:06 | מאת: עדי מילר
שלום מאי הפורום אינו מהווה תחליף לפגישה פרטנית עם דיאטנית כפי שציינתי בשאלתך הקודמת מדבריך עולה שמדובר בבעיה של דימוי גוף ואכילה שאינה יכולה להיפטר באמצעות פורום זה. אני ממליצה לך מאוד לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה בנושא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי