רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/03/2009 | 12:42 | מאת: אורטל
יכול להיות שרדוקטיל אחרי חודש יכולה ליפגוע בכבד הוא שזה יכול לקחת יותר זמןאד שזה פוגע
לקריאה נוספת והעמקה
29/03/2009 | 15:16 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אורטל: לא ידוע על פגיעה כבדית כתוצאה מטיפול ברדוקטיל. אם הינך מתכוונת לעלייה באנזימי הכבד, זה יכול לקרות בכל שלב של הטיפול,ואם הערכים לא מאוד גבוהים לא מחייב הפסקת טיפול ברדוקטיל,ועלייך להיות במעקב רופא משפחה. הדבר הפיך לחלוטין כאשר מפסיקים את הטיפול בתרופה. בברכה ד"ר מצקין
02/04/2009 | 19:47 | מאת: אורטל
סילבינה תודה רבה מיכול הלב