הרזייה ללא דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2009 | 11:08 | מאת: עומרי טלר
בס"ד בוקר טוב, אני בן 17 וחצי ואני לומד בכיתה י"א... אני שוקל 65 ק"ג והגובה שלי הוא בין מטר 62 למטר 68... אני רוצה לשאול שאלה שממש לא הצלחתי להבין והייתי רוצה לקבל תשובה ברורה מדיאטנית... השאלה שלי עוסקת בנושא של הרזיה ללא דיאטה... למה הכוונה?? האם אפשר לרדת במשקל ללא דיאטה ורק בעזרת המזון שאנו אוכלים? אשמח לקבל תשובה.. זה נורא חשוב לי! בתודה, סול ורדי..!
לקריאה נוספת והעמקה
29/03/2009 | 00:19 | מאת: ניקול
הרזיה ללא דיאטה מתכוונים לכול מיני תרופות וכדורים שעוזרים לגוף בתהליך הדיאטה
29/03/2009 | 13:30 | מאת: עדי מילר
שלום עומרי הכוונה שניתן לרדת במשקל ע"י שינוי דפוסי חשיבה ותיקון הרגלים מוטעים הקשורים לאכילה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי