איך מתפטרים מה-4 ק"ג האחרונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/03/2009 | 14:55 | מאת: אסתר
שלום רב, לפני כחצי שנה ילדתי תינוקת. שבועיים וחצי אחרי הלידה כמעט הישלתי מעלי את כל ה 16 ק"ג שעליתי בהריון. הכל פשוט יצא, אין לי מושג איך. התינוקת היתה גדולה, ריבוי מי שפיר וכו'. בכל אופן, אני חצי שנה אחרי, לא אוכלת שטויות, 3 ארוחות מסודרות מלאות בירקות, בין לבין לוקחת פירות או איזה קרקרים איך אני משילה מעלי את הק"ג האחרונים? וכן להוריד את השאריות האחרונות של הבטן המידלדלת? אני עושה תרגילים עם שרירי הבטן, אך כמדומני שאכן השריר מתחזק, אך אני מרגישה שהוא נהיה מוצק וגם בולט יותר חיצונית. אני רוצה את הבטן השטוחה חזרה...
לקריאה נוספת והעמקה
26/03/2009 | 16:59 | מאת: עדי מילר
שלום אסתר ראשית מזל טוב !!! צייני בבקשה משקל וגובה, בנוסף אשמח לדעת האם הינך מניקה, אם כן באיזו תדירות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי