הרצון לדיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בהחלט חושב ששמן זה בראש אני שוקל 125 קילו ומאוד רוצה להיות 75 קילו ולהראות במיטבי אבל יש קצר במחשבה והיא זו שאחראית לשוטר שיאמר לי די זה מספיק ולכן צריך למצוא שוטר שיודע את העבודה ולא ישבר בדרך.שורה תחתונה זה ענין של רצון
שלום מוטי אני בהחלט מסכימה איתך, פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי