ערב טוב..יש אני מעוניין לשאול משהו..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד ערב טוב... רציתי להתייעץ על נושא מסויים...! אני קם כל יום בערך ב-7 בבוקר ואז אני הולך לבית ספר עד 4 בצהריים בדרך-כלל... לכן,יש לי בעייה לאכול מזון מגוון... אני בדרך-כלל אוכל בבוקר עם פרוסה אוכל חלבי (כמו,סוגים של גבינות,ממרחים,וכדומה...) ובצהריים אני לפעמים,לא כל יום,אני אוכל בשרי ועוף... רוב הזמן הארוחה הבשרית מגיעה לערב וזה הורס לי את כל הדיאטה...מה אפשר לעשות??חשבתי על זה שאם אני אקום בבוקר ואוכל משהו קטן כמו קורלפלקס עם חצי כוס פלסטיק של חלב ואז ב-10 אני אוכל פרוסה אחת עם משהו (גבינה מסויימת, חביתה,מחמרח וכ"ו...) ו-ב-2 בערך אני גם אוכל משהו..אבל אני לא יודע מה כדאי... כי אני לא יודע כמה פרוסות ניתן לאכול ולא להשמין... ואני גם יודע שצריך להתמיד לאכול פירות וירקות במשך היום ואין לי זמן מתאים ונוח לאכול אותם... מה אני יכול לעשות?? בבקשה...הייתי רוצה לקבל עזרה וקבל תשובה טובה ונכונה! בתודה רבה וגדולה, מתן נווה...
שלום מתן בדומה לשאלות הקודמות שלך הייעוץ שהינך מבקש דורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' דבר הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית ובלתי אפשרי דרך פורום זה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי