רדוקטיל דיאטה וספורט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/07/2007 | 17:20 | מאת: יפית
שלום רב אני בת 30 שוקלת 61.4 גובה 1.53 לפני כשבוע התחלתי לקחת רדוקטיל שממש עוזר לי +דיאטה של כ 600 קלוריות ביום וספורט שכולל הליכה של 35-40 דקות כל יום ופליאטיס של 30 דקות כל יום בנתיים ירדתי רק 2 קילו שזה קצת והמשקל נתקע לי הבנתי שזה כנראה בגלל שהתחלתי לעסוק בספורט שלפני כן לא עשיתי השאלה שלי כמה זמן עד שהמשקל ישוב לרדת כי זה קצת מבאס שאין מה שיתן לך פוש להמשיך ורק שומר על המשקל מקווה שיש לך תשובה תודה מראש יפית
לקריאה נוספת והעמקה
24/07/2007 | 09:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפית, זה מצוין שהחלטת לטפל בעצמך ולרדת במשקל. את עושה זאת תוך שילוב של אכילה ופעילות גופנית שגם זה טוב מאוד. מפריעים לי 2שאת אוכלת תפריט דל ביותר. לאורך זמן יהיה לך קשה. ירידה של 2 ק"ג בשבוע הראשון זה בסדר גמור. על סמך מה החלטת שהמשקל ניתקע? עבר רק מעט מאוד זמן. את בעודף משקל קל. קצב ירידה ממוצע מומלץ הוא 1/2 ק"ג לשבוע. אני ממליצה לך לעלות את הצריכה הקלורית שלך, למינימום 1000 קלוריות. ירידה במשקל היא תהליך, משמעו בראש ובראשונה, שזה אורך זמן. את ממש בתחילת הדרך. קצב הירידה יכול להשתנות וגם להעצר. אני מאחלת לך הצלחה ואשמח שתעדכני אותי. בברכה מוניקה קרן
24/07/2007 | 12:49 | מאת: יפית
תודה על התשובה המהירה את אומרת שעלי לעלות את צריכת הקלוריות ל1000 השאלה אם אחרי שאני אוכלת 600 קלוריות ביום אני לא ישמן עקב צריכה של 1000 קלוריות ושוב תודה מראש יפית