סכרת דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 40 הובחנתי השבוע כחולת סכרת. הרופא המליץ על דיאטה ועל המנעות מסוכרים כולל מיצים דיאט. מאז אני מתה למתוק.אני שוקלת 80 גובה 165. מה עושים עם הכמיהה למתוק? גם פירות הוא אמר עד 2 ליום. הייתי אוכלת לפחות 4 קודם לכן.
שלום חגית סוכרת היא מחלה נפוצה העלולה לפגוע בכלי הדם, כליות, עיניים וכו' במידה והסוכר בדם אינו מאוזן. לכן, אני ממליצה לך לבקש מרופא המשפחה שלך הפנייה לדיאטנית קלינית לשם קבלת ייעוץ אישי ורחב בנושא. בכלליות כדי לסייע לאיזון הסוכר בדם חשוב להקפיד על מספר כללים: אכילת ארוחות קטנות המחולקות על פני היום, לשלב בארוחות פחמימות מורכבות העוזרים גם בהורדת הכמיהה למתוק (לדוגמא: לחם מחיטה מלאה, קטניות וכו'), להמעיט באכילת סוכרים, להקפיד על אכילת דגים ועוף דלי שומן, ירקות ושמנים חד בלתי רווים כמו שמן זית או קנולה וכמובן חשוב ביותר לשמור על משקל תקין ולעסוק בפעילות גופנית סדירה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי