לא מצליחה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/03/2009 | 20:27 | מאת: שני
לא מצליחה לשמור ונכנעת ללחם בעיקר מרגישה צורך לאכול כל הזמן ולא יודעת מה לעשות הייתי שמחה אם אוכל לדבר אם מישהי בזמן שקשה לתמוך ולהיתמך
לקריאה נוספת והעמקה
15/03/2009 | 23:10 | מאת: עדי מילר
שלום שני קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך, חשוב לי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 כמובן שאת מוזמנת להשתמש בפורום על מנת לקבל תמיכה ועזרה בזמן שקשה!!! בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי