רצון למתוקים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מנסה להתמודד עם משקל עודף כבר שנים כל יום מחדש מתחילה דיאטה אך נשברת במהלך היום נקודת השבירה היא הדחף למתוק אחרי ארוחה או אחרי מנוחה לאחר מנוחת צהריים אני מתעוררת ומרגישה דחף עצום למשהו מתוק וזה בעצם שובר את הדיאטה לאחר מכן הדרך קצרה לאכילה כל מה שבעצם אסור ובמיוחד עם פחמימות שאלתי היא כיצד להתמודד עם הרצון למתוק לאחר ארוחת צהריים ולאחר מנוחה בת 50 משקלי 80 ק"ג גובה 167 תודה עדי
שלום עדי כדאי שתאכלי תפריט מאוזן, עם ארוחות מסודרות, שישמרו על רמת שובע סבירה לאורך היום, שיכלול גם, בכמויות קטנות גם כמה קוביות שוקולד למשל, כדי למנוע את החשק שמצטבר ומתפרץ מאוחר יותר ללא שליטה. חשוב לי להדגיש שדיאטה פירושה לאכול במידה ובשליטה, כלומר אם אוכלים במידה אין צורך לוותר על שום סוג של מזון. והכי חשוב, ניתן לשמור כך לאורך זמן וכאורח חיים. אז שעולה החשק למתוק אני ממליצה על 4 קוביות שוקולד, 3 פתי בר, 2 וופלות וכו' אחרי הכל מדובר רק בכ- 100 קק"ל שלא באמת יהרסו את תהליך ההרזיה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי