ילדה בלי חשק לאכול - לא ידוע למה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/03/2009 | 09:51 | מאת: שושנה
שלום לבת שלי אין חשק לאכול אבל היא בכל זאת אוכלת ואז היא מתלוננת שהיא כאילו "השמינה" או שהיא שמנה ואני פשוט לא יודעת מה לעשות היא לא רוצה ללכת לקופת חולים והיא מחפשת תפריטי דיאטה דרך האינטרנט ואני ממש לא מרוצה מזה האם תוכלי לתת לה תפריט דיאטה דרך הפורום? הילדה בת 12 וחצי שוקלת 51 גובה 1.64 אשמח לקבל תפריט בשבילה מה היא צריכה לאכול. תודה מכל הלב
לקריאה נוספת והעמקה
15/03/2009 | 20:58 | מאת: עדי מילר
שלום שושנה מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה ודימוי גוף, בכל מקרה חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה של בתך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה ולא לחפש תפריטים דרך האינטרנט אלא לטפל בבעיה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי