בבקשה עזרו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי שמי נועה ואני בת 12.3 אם הגובה שלי הוא 1.63 ואני שוקלת 51 או 52 אין לי בטן שמנה והידיים שלי רזות רק הבעיה היחידה שיש לי זה הרגליים. אם מישהו יכול לעזור בבקשה לקבל או להגיד לי איפה אני יכולה למצוא תפריט דיאטה או מה אני צריכה לאכול... וחוץ מזה אני שוחה 3 פעמים בשבוע שיעור 1 כ-45 דקות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה ראשית משקלך בהחלט תקין לגובה ולגיל שלך !!! חשוב לי להדגיש שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן בהחלט לא כדאי לאכול לפי תפריט שמצאת באינטרנט... אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי